Blog

Een professional die relaxed achter haar bureau zit dankzij een to-dolijst die werkt

Hoe maak ik een to-dolijst die werkt?

Van to-do naar ta-da: Zo werkt een to-dolijst wel Hoe lang is die van jou? Je to-dolijst, bedoel ik. Zijn je taken verspreid alsof de wind erdoorheen is gegaan? Notitieboekjes, losse blaadjes, digitale tools? Ik heb ze allemaal geprobeerd en ik schoot er weinig mee op. Het goede nieuws: een to-dolijst die wel werkt, is…

Foto van een onweerstaanbare bucket met content (snoepjes)

Contentmarketing: geen geëmmer met buckets

Slaak je regelmatig een diepe zucht omdat je niet weet waar je nu weer over moet schrijven? Het een herkenbare worsteling bij veel zelfstandig professionals. Je onderschrijft het belang van het delen van waardevolle content. Alleen lukt het maar niet om die consequent te bedenken. Want je hebt geen inspiratie, te veel of juist geen…

Tags: ,

ghostwriting typemachine

Ghostwriting: jouw expertise, professioneel verwoord

Het overkomt je telkens weer: je bent een expert in je vakgebied, maar als je content wilt schrijven, lijkt je kennis te verdampen als een druppel water op een hete zomerdag. Herkenbaar? Je bent niet de enige. Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 57% van de B2B-marketeers moeite heeft met het consistent produceren van onderhoudende…

Fashion model drie keer herhaald dat wijst naar het word icoon word tips die je typsnelheid verhogen

Word tips: Minder hetzelfde typen is sneller

Hoor jij bij de 65% van de Nederlandse beroepsbevolking die niet blind kan typen? Dan ga je glunderen van deze Pro Word tips. Daar kan ik zelfs met mijn 10 vingers blind niet tegenop. Want in een document meerdere keren hetzelfde typen is zo 2023. Met deze tips verhoog je je productiviteit en typsnelheid enorm….

Tags: ,

Archetypes en koopmotieven een combinatie voor supersterke verbinding met je klanten

Archetypes en koopmotieven maken je merk onweerstaanbaar

Als ondernemer sta je voor een cruciale uitdaging: je doelgroep effectief aanspreken. Maar hoe doe je dat dan? Zorg dat je de diepste drijfveren van je (potentiële) klanten begrijpt. In dit blog ontdek je hoe je archetypes en koopmotieven combineert tot een onweerstaanbare marketingstrategie. Transformeer je merk van ‘mwah’ naar ‘wauw’ en bouw relaties zo…

Tags:

3 mensen die relaxed werken dankzij een goede planning

Plannen: meer vrijheid en minder stress

En dan ook nog betere resultaten Klinkt plannen voor jou net zo sexy als kijken naar gras dat groeit? Daar sta je niet alleen in. Voor veel ondernemers roept een planning herinneringen op aan saaie vergaderingen en eindeloze to-dolijsten. Werken in de flow klinkt veel vrijer toch? Maar wat als ik je laat zien dat…

Tags: