Onderwerp: E-mailmarketing - pagina 2

Als je het goed inzet, is e-mailmarketing een van de krachtigste en goedkoopste marketingtools die er zijn. Het is een geslaagde manier om jezelf te presenteren en je expertise te tonen. Op een persoonlijke manier, waarbij je ook een band opbouwt met de lezers van je nieuwsbrief.

Er is veel te schrijven over e-mailmarketing

Want hoe kom je aan een kwalitatief goede lijst? Duurt dat lang? Waarom zet je e-mailmarketing in? Welke doelen wil je ermee bereiken? Wat leer je van je statistieken. Wat zijn de do’s en dont’s. Welke functionaliteiten heeft een programma? Wat is automation? Hoe schrijf je een goede onderwerpregel? Waar schrijf je over? Hoe vaak stuur je een nieuwsbrief? Op welke dag? Op welke tijd?

Ook van jouw nieuwsbrief een succes maken?

Lees dan de tips in mijn blogs. Daarin deel ik veel praktische informatie. Wil je geen blog missen? Schrijf je dan in op mijn nieuwsbrief: Vlinderss in je mailbox. Je ontvangt dan maandelijks een e-mail met regelmatig aandacht voor e-mailmarketing. Kijk ook zeker even bij de Feebeess, want ook voor e-mailmarketing zijn handige (gratis) downloads beschikbaar.

Geen zin, inspiratie of een stok achter de deur nodig?

Heb je helemaal geen zin om zelf uit te zoeken hoe je “view this in your browser” vertaalt? Of ontbreekt het je aan kennis of inspiratie? Misschien heb je inmiddels ontdekt dat er altijd iets tussenkomt en verstuur je nu geen nieuwbrieven?

No worries! Met een telefoontje of e-mail regel jij de ondersteuning die je nodig hebt bij het inzetten van e-mailmarketing. En die ondersteuning is in veel vormen beschikbaar:

  • Keukentafelsessie zodat je zelf aan de slag kunt;
  • Inregelen van je account;
  • Planning;
  • Volledige verzorging van je nieuwsbrief
  • Testen en verzenden van je e-mail;
  • Ghostwriting van je blogs;
  • Maken van visuals voor je nieuwsbrief;
  • Brainstormsessie voor het bedenken van een leuke naam en vaste onderdelen in je nieuwsbrief;
  • Statistieken verklaren;
  • Automation inregelen.
  • Volledig laten verzorgen van jouw nieuwsbrieven.

Ik ben gespecialiseerd in Mailchimp.

Plan een kennismakingsgesprek in

email-design

E-mail design: maak je nieuwsbrief op voor succes!

Een goed opgemaakte nieuwsbrief is als een mooie lange blonde vrouw in een voetbalkantine (of George Clooney op de huishoudbeurs…): iedereen kijkt nóg een keertje om! We hebben het over e-mail design! 5 tips voor een onweerstaanbare e-mail design: 1. Supersimpel en snel e-mail design Veel ondernemers gebruiken hun nieuwsbrief uitsluitend om hun blog (wekelijks) te…

mailchimp handleiding deel 2

MailChimp Handleiding Nederlands, deel 2

Als het goed is, heb je MailChimp Handleiding Nederlands deel 1 uitgevoerd en gecontroleerd. Gefeliciteerd: je mag door naar de volgende ronde: MailChimp handleiding deel 2. En die vind ik persoonlijk véél leuker. Lekker een beetje knutselen met kleurtjes, plaatjes en lettertypes. Loop je nu al gillend weg? Blijf nog even! Het valt echt heel…

Tags: ,

MailChimp handleiding nederlands

MailChimp Handleiding Nederlands, deel 1 van 2

Iedere ondernemer die ik ken, heeft een eigen nieuwsbrief of wil er een. Gelukkig is dat tegenwoordig heel erg makkelijk te doen, als je eenmaal weet hoe het moet. Veel mailprogramma’s zijn gratis tot een bepaald aantal abonnees. Je kunt dus op je gemak uitproberen en experimenteren met inhoud en design. Maar zonder MailChimp handleiding…

Tags: ,

spam

Spam: de vijand van e-mailmarketing

Een ondernemer moet online zichtbaar zijn. En je mailinglijst is daarbij goud waard. Mailen is tenslotte een goedkope manier om veel mensen te bereiken met één druk op de knop. Je wil je lijst dan ook het liefst in korte tijd een groeispurt zien maken. Maar pas op: spam is niet tof! Wat is spam…

je blog/nieuwsbrief de deur uit

Je nieuwsbrief de deur uit (zonder omkijken)!

De teksten zijn klaar, nu nog je nieuwsbrief de deur uit. Je redt het allemaal maar nét voor dat je op vakantie gaat. Tenminste, als er niets tegen zit. Want hoeveel tijd ben jij gemiddeld kwijt aan het plaatsen van je blog, klaarzetten van je nieuwsbrief en het delen van je artikel via social media?…