Onderwerp: E-mail marketing - pagina 2

 

E-mail marketing

Als je het goed inzet, is e-mailmarketing een van de krachtigste en goedkoopste marketingstools die er zijn. Het is een geslaagde manier om jezelf te presenteren en je expertise te tonen. Op een persoonlijke manier, zodat je ook een band opbouwt met de lezers van je nieuwsbrief.

Er is veel te schrijven over e-mailmarketing

Want hoe kom je aan een kwalitatief goede lijst? Duurt dat lang? Waarom zet je e-mailmarketing in? Welke doelen wil je ermee bereiken? Wat leer je van je statistieken. Wat zijn de do’s en dont’s. Welke functionaliteiten heeft een programma? Wat is automation? Hoe schrijf je een goede onderwerpregel? Waar schrijf je over? Hoe vaak stuur je een nieuwsbrief? Op welke dag? Op welke tijd?

Ook van jouw nieuwsbrief een succes maken?

Lees dan mijn blogs. Daarin deel ik veel tips, die je verder helpen. Wil je geen blog missen? Schrijf je dan in op mijn nieuwsbrief: Vlinderss in je mailbox. Je ontvangt dan maandelijks een e-mail met regelmatig aandacht voor e-mailmarketing.

Geen zin, inspiratie of een stok achter de deur nodig?

Dan is een telefoontje of e-mail voldoende om de ondersteuning te regelen die jij nodig hebt bij het inzetten van e-mail marketing. En dat kan op verschillende manieren:

  • Verzorgen van een workshop, zodat je zelf aan de slag kunt;
  • Inregelen van je account;
  • Planning;
  • Volledige verzorging van je nieuwsbrief
  • Testen en verzenden van je e-mail;
  • Ghostwriting van je blogs;
  • Maken van visuals voor je nieuwsbrief;
  • Brainstormsessies voor het bedenken van onderwerpen en vaste onderdelen in je nieuwsbrief;
  • Statistieken verklaren;
  • Automation inregelen.
MailChimp handleiding nederlands

MailChimp Handleiding Nederlands, deel 1 van 2

Iedere ondernemer die ik ken, heeft een eigen nieuwsbrief of wil er een. Gelukkig is dat tegenwoordig heel erg makkelijk te doen, als je eenmaal weet hoe het moet. Veel mailprogramma’s zijn gratis tot een bepaald aantal abonnees. Je kunt dus op je gemak uitproberen en experimenteren met inhoud en design. Veel ondernemers zijn behoorlijk…

spam

E-mailmarketing: wat is spam en hoe moet het wel?

Een ondernemer moet online zichtbaar zijn. En je mailinglijst is daarbij goud waard. Mailen is tenslotte een goedkope manier om veel mensen te bereiken met één druk op de knop. Je wil je lijst dan ook het liefst in korte tijd een groeispurt zien maken. Maar pas op: spam is niet tof! Wat is spam…

je blog/nieuwsbrief de deur uit

Je blog/nieuwsbrief de deur uit (zonder omkijken)!

De tekst van je nieuwsbrief is klaar. Je redt het allemaal maar nét voor dat je op vakantie gaat. Tenminste, als er niets tegen zit. Want hoeveel tijd ben jij gemiddeld kwijt aan het plaatsen van je blog, klaarzetten van je nieuwsbrief en het delen van je artikel via social media? Zo gaat je nieuwsbrief…