Onderwerp: E-mail marketing

 

E-mail marketing

Als je het goed inzet, is e-mailmarketing een van de krachtigste en goedkoopste marketingstools die er zijn. Het is een geslaagde manier om jezelf te presenteren en je expertise te tonen. Op een persoonlijke manier, zodat je ook een band opbouwt met de lezers van je nieuwsbrief.

Er is veel te schrijven over e-mailmarketing

Want hoe kom je aan een kwalitatief goede lijst? Duurt dat lang? Waarom zet je e-mailmarketing in? Welke doelen wil je ermee bereiken? Wat leer je van je statistieken. Wat zijn de do’s en dont’s. Welke functionaliteiten heeft een programma? Wat is automation? Hoe schrijf je een goede onderwerpregel? Waar schrijf je over? Hoe vaak stuur je een nieuwsbrief? Op welke dag? Op welke tijd?

Ook van jouw nieuwsbrief een succes maken?

Lees dan mijn blogs. Daarin deel ik veel tips, die je verder helpen. Wil je geen blog missen? Schrijf je dan in op mijn nieuwsbrief: Vlinderss in je mailbox. Je ontvangt dan maandelijks een e-mail met regelmatig aandacht voor e-mailmarketing.

Geen zin, inspiratie of een stok achter de deur nodig?

Dan is een telefoontje of e-mail voldoende om de ondersteuning te regelen die jij nodig hebt bij het inzetten van e-mail marketing. En dat kan op verschillende manieren:

  • Verzorgen van een workshop, zodat je zelf aan de slag kunt;
  • Inregelen van je account;
  • Planning;
  • Volledige verzorging van je nieuwsbrief
  • Testen en verzenden van je e-mail;
  • Ghostwriting van je blogs;
  • Maken van visuals voor je nieuwsbrief;
  • Brainstormsessies voor het bedenken van onderwerpen en vaste onderdelen in je nieuwsbrief;
  • Statistieken verklaren;
  • Automation inregelen.
10 ideeën voor een wegggever

10 ideeën voor een weggever voor je bedrijf

Freebies, wie is er niet dol op? Ik wel. Regelmatig deel ik een weggever met mijn volgers op social media. Naast het feit dat ik het fantastisch vind om andere ondernemers te helpen met mijn kennis en ervaring, is een weggever niet meer weg te denken als marketingtool voor elk bedrijf. Het is een van…

e-maillijst

Een waardevolle e-maillijst bouw je zo

Haar groeit niet sneller als je eraan trekt. Echt niet, ik probeer het dagelijks. Wil je iets laten groeien? Dan heeft het aandacht, liefde en tijd nodig. Ook het opbouwen van een waardevolle e-maillijst kost tijd. Gun jezelf die tijd zodat je mensen op je e-maillijst krijgt die geïnteresseerd zijn. Dat is goed voor je conversie,…

E-mailmarketing

Het gaat om de klik!

Of je nu gaat daten of aan e-mailmarketing doet: als er geen klik is, is er niks aan. Mijn vrijgezellenleven en daarbij behorende jacht ligt al een tijdje (lees 30 jaar) achter me maar de klik was er meteen en is er nog steeds! <3 Een goede flirt lijkt misschien vrijblijvend maar de eerste indruk…

email-design

E-maildesign: maak je nieuwsbrief op voor succes!

Het oog wil ook wat. Daarom kammen we ons haar, scheren we onze baard en/of benen, stiften we onze lippen en trekken we die witte legging uit als we naar buiten gaan. Je weet tenslotte wat ze zeggen over de eerste indruk. Online is die eerste indruk van levensbelang. Ziet je website er niet uit?…

mailchimp handleiding deel 2

MailChimp Handleiding Nederlands, deel 2

Als het goed is, heb je MailChimp Handleiding deel 1 uitgevoerd en gecontroleerd. Gefeliciteerd: je mag door naar de volgende ronde. En die vind ik persoonlijk véél leuker. Lekker een beetje knutselen met kleurtjes, plaatjes en lettertypes. Loop je nu al gillend weg? Blijf nog even! Het valt echt heel erg mee. (If not: call…