marketing en archetypes geven smoel aan je bedrijf

Marketing en archetypes

Marketing en archetypes

Lekker herkenbaar

Als iemand op zoek is naar een bepaalde dienst of product dan wil je natuurlijk dat ze bij jouw bedrijf uitkomen. En dat gaat niet vanzelf. Dus mag je aan de slag met marketing. En dat is hartstikke leuk! Want hoe beter jij je marketing inzet hoe groter de kans is dat jouw ideale klant jouw bedrijf vindt. En één van de middelen die je tot je beschikking hebt is de inzet van archetypes.

Snel op weg met een reeks blogartikelen

Want je hebt geen tijd of geen zin om al die boeken te lezen

Op deze overzichtspagina staan de blogs die ik over dit onderwerp schrijf. Dan heb je alles bij elkaar als je je in dit onderwerp wilt verdiepen. Bovendien publiceer ik in een jaar tijd handige A4-downloads met hapklare informatie over de 12 verschillende archetypes. Deze bijlagen zijn exclusief voor de lezers van Vlinderss in je Mailbox. En omdat je misschien pas later bent ingestapt, maakte in voor jou deze handige verzamelpagina.

Deel 1: Archetypes Jung, dit kun je er mee doen!

Een introductie op de 12 archetypes van Jung. Met een leuke test om je eigen archetype te ontdekken. Een stukje theorie om het allemaal wat beter te begrijpen, zodat je het krachtig toe kunt passen. En het blog sluit af met het gedrag van de 12 archetypes in 4 fictieve situaties.

 

Deel 2: Branding: archetypen en merkidentiteit geven smoel aan je bedrijf

In dit artikel de ontwikkeling van branding in vogelvlucht en het verschil tussen branding en merkidentiteit. Daarna ontdek je hoe bekende merken archetypen inzetten en tot slot natuurlijk hoe jij zelf aan de slag kunt gaan met het toevoegen van archetypen aan jouw bedrijf.

All the most powerful ideas in history go back to archetypes

12 archetypes uitgelicht

Download de handige A4 sjablonen met veel kenmerken van het betreffende archetype. Spaar ze alle 12!

 

Enthousiast?

Zet dan de volgende stap

En boek een kennismakingsgesprek in. Dan vertel je me jouw wensen en deel ik mijn mogelijkheden. Ook merken we vanzelf of die magische klik tussen ons bestaat of dat je beter af bent met iemand anders. Uiteraard ontvang je onze gemaakte afspraken op het gebied van planning en tarief vooraf in je mailbox.

Marketing taken uitbesteden?

Let’s talk! Plan je afspraak in