E-book over de psychologie achter koopmotieven

De psychologie van koopmotieven – e-book

Stralend van geluk kom je thuis met supervette knalroze stiletto’s met een gele hak. Precies wat je nog nodig had. Tenminste daarvan wist je jezelf te overtuigen. Op naar de volgende aankoop: een extra schoenenkast.

Waarom koopt iemand… of juist niet?

Ontdek het in dit e-book!

Weet je wat het verschil maakt tussen “leuk, maar nee” en “ik móét dit hebben”? Het zit allemaal in het brein. En dat brein? Dat maakt keuzes op manieren die jij misschien nog niet helemaal kent — maar na het lezen van dit e-book wel! In ‘De psychologie van koopmotieven’ duik je in het hoofd van jouw klant (niet eng, wel interessant 😉). Want begrijpen waarom mensen kopen, is dé sleutel tot betere teksten, meer conversie en klanten die sneller ja zeggen. En ook niet onbelangrijk: een betere afstemming van jouw diensten en producten op de behoeften van je klanten.

In dit e-book ontdek je:

  • Hoe je brein keuzes maakt — vaak veel sneller (en emotioneler!) dan je denkt.
  • Wanneer mensen kopen — met de inzichten van Maslow’s Piramide én de 6 Human Needs van Tony Robbins.
  • Waarom verkopen geen vies woord is – en hoe je de overtuigingsprincipes van Cialdini toepast.
  • Hoe je de échte behoefte van je klant bepaalt – met handige download van een sellogram template.
  • 15 koopmotieven – met veel persoonlijke haakjes.

We kopen niet zomaar een product of dienst. We kopen een gevoel, een verlangen, een oplossing.
En als jij weet hoe dat werkt? Dan wordt overtuigen een stuk leuker én makkelijker.

Hoe krijg je dit premium e-book?

Het e-book kun je gratis downloaden in de Vlinderss Lounge. Een pagina die gereserveerd is voor de lezers van Vlinderss in je Mailbox. Iedere laatste vrijdag van de maand om klokslag 15:00 fladdert die mail jouw inbox binnen. De mail staat vol met handige tips op het gebied van contentmarketing, planning en structuur en Office 365. Met de laatste blogs en freebeess op een dienblad aangereikt én zo’n vier keer per jaar een leuke winactie. O ja, en afmelden gaat nog makkelijker dan aanmelden. Er zijn al genoeg verplichtingen in het leven.

Preview van het e-book

Doen? Meld je aan