Vlinderss@Work voor Footlogics

5 vragen aan: Moniek van Footlogics

“Hey Tan. Footlogics heeft hele populaire Facebookpagina’s, die druk bezocht worden. Het lastige vind ik om heel regelmatig iets zinnigs, leuks, interessant te vinden en posten op de pagina’s. Als ik er alle tijd voor had zou het wel lukken maar die tijd heb ik gewoon niet.” 

Kijk, dat zijn ondersteuningsvragen waar ik van ga glunderen. Want die passen perfect in mijn missie om leuke ondernemers te laten schitteren. In dit geval op social media.

Wat ik zo leuk aan Footlogics vind?

Moniek is echt betrokken. Het raakt haar, dat zoveel mensen pijnklachten hebben. Die mensen verder helpen, dát is haar drijfveer. Ze steekt ongelofelijk veel liefde en passie in het onderhouden van klantrelaties. Hoe ze dat doet:

  • Ze geeft veel tips.
  • Ze schrijft over nieuwe ontdekkingen.
  • Is waanzinning goed bereikbaar, via chat en whatsapp.
  • Ze maakt duidelijke video’s met oefeningen.

Ik weet nog goed hoe blij we waren, toen een Facebookposts viral ging. Die haalde een organisch bereik van meer dan 158.000 personen! Te gek als  je tips zoveel mensen bereiken. Meer weten over Moniek als ondernemer?

Vijf vragen aan Moniek

Hoelang bestaat Footlogics al?

Footlogics bestaat inmiddels 13 jaar!

Hoe maken jullie het verschil?

Ik durf te zeggen dat Footlogics zich onderscheidt met inlegzooltjes die écht werken. Verreweg het merendeel van de pre-fabzooltjes bieden echt te weinig ondersteuning in de voetboog om écht iets te kunnen doen bij voetklachten.

Bovendien bieden wij onze 30-dagen-niet-tevreden-geld-terug-garantie. Niet tevreden? Geld terug. Oók als je de zooltjes hebt moeten bijknippen.

Wat vind je het allerleukst aan het ondernemerschap?

Ik denk dat ik hier het geijkte antwoord geef: de vrijheid om mijn werk en ons bedrijf vorm te geven zoals wij dat willen. Op de manier waarvan wij vinden, voelen, denken dat we onze klanten daar het meeste mee helpen.

Nog ambities?

Jazeker. Heel Europa op Footlogics Inlegzolen!

Wat zijn jouw tips aan ondernemers?

  • Wees jezelf. Laat jezelf zien zoals je bent aan je klanten.
  • Maak zichtbaar dat je zelf achter je product staat.
  • Maak contact en communiceer heel veel met je klanten. Mensen praten nog altijd het liefste met een écht persoon die hen serieus neemt en écht naar ze luistert.
  • Wees loyaal, eerlijk en oprecht in hoe je reageert.
  • Enne… geef af en toe eens wat extra’s of maak eens een uitzondering. Ik stuur weleens een gratis paar zooltjes op. Of ik stuur eens een testpaartje mee.

Toen we een winkel hadden ging dat allemaal veel makkelijker. Contact was gewoon vanzelfsprekend. Nu werkend achter mijn computertje is het harder werken om echt contact te maken. Toch denk ik dat we daar goed in slagen als je kijkt naar het aantal mooie, lieve reacties op Facebook en KIYOH klantbeoordelingen. Nu heb ik mijn ‘aard’ een beetje mee hoor. Als ik ergens in geloof en enthousiast over ben dan kan ik dat vrij goed overbrengen. Gaat eigenlijk vanzelf.

Meer weten over Footlogics? Hier vind je ze:

Websites:

Facebookpagina’s: